Lite bilder som utlovat!

Idag åker gänget upp till Övik. Jag hoppas hinna få min bil lagad innan fredag för på lördag åker vi till fjälls!!! =) Mitt minsta lilla hjärta ska vara hos Wilda och ha pyjamasparty en vecka. Hur jag ska klara mig utan henne en vecka är ett STORT frågetecken!!! Vi som är kloss 24 timmar om dygnet. Hon ligger bredvid mig i sängen och mitt i natten vaknar jag av att hon flåsar som om hon är på väg att dö, men hon hoppar inte ner, hon vill vara nära. =) Jag får lyfta ner henne, oftast är hon så trött så hon somnar om så fort hon når golvet men ibland märker hn vad som sker och skyndar sig att hoppa upp igen och andas frenetiskt genom nosen istället, som om jag inte skulle höra att hon har det jobbigt då. =)
Hon pratar VÄLDIGT mycket och det är så gulligt. Härmar man henne så säger hon flera meningar. =)

Här kommer bilder på gänget!


image8

Drifwa hos mormor och morfar.



image9

Delar av flocken; Safir, Pajas, King och rumpan på Drifwa. Hos mormor och morfar även det!



image11

Drifwa provar storebrors sele...



image12

Rodeo! YiiiiHaaaa!!!



image13

Polis- Pajas övervakar buset.



image14

Drifwa och bästa kompisen Wilda, skiljer bara tre dagar på dem. Här är de 14 veckor unga. =)



image15

Drifwa in action!



image16
Safiren



image17

14 år och 14 veckor... =/



image18

Drifwa i ännu en sele... Ha ha! Kolla hur det hänger under magen! =) Skruttplutten har faktiskt i dagens läge fått en egen sele att träna att ha på sig. En spårsele som passade perfekt. Jag samlar ju som ni kanske vet på selar... ;)

Dags att packa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0