Nervös....

Snart bär det av mot Övik och utställningspremiären... Har en klubb på QX som heter hundutställningar och där la jag upp en bild på Drifwa för att höra vad folket där tycker. Två kommentarer hittills angående denna bild:

image32

"Husky-valpen Javisst ser hon väl jättebra ut din Husky-valp! Hon är ju ännu snyggare, om du får henne att sträcka fram huvudet lite! då får hon genast en bättre resning:)
Lycka till i sommar på utställningarna!"

Och:

"Sträcka fram huvudet lite????? Jag tycker bilden är jättefin, ser lovande ut! Resningen är ju fantastisk! Ni kommer att göra succé i ringarna! Grattis! =)"

Hi hi! Gör mig inte alls mer nervös... ;)

Ikväll är det dags för valpkursen och imorgon åker vi till Övik. Igår var vi på draghundsträning. Drifwa promenixade i skogen med en ny vän- dobermannen Simba. Vi försökte släppa dem, men då simba är halvåret äldre och en STOR jycke som leker på dobermannvis var vi tvungna att koppla dem igen, Drifwa flög som ett löv och det påminde om en katt och råtta! Bara det att Drifwa inte blev uppäten då... ;)

Madame har även kommit på att om inte stolarna är intryckta till köksbordet kan man ju faktiskt hoppa upp på bordet och passa på att äta upp allt som är ätbart däruppe. Trevligt. NO. Det ska jag nog klura ut hur jag ska få bort. Men hon är lite lustig för hon vet precis när hon gör fel, då springer hon iväg från det hon höll på med när jag kommer. Rackarns busunge! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0