Ny lek! Simon says!!!

Fast tvärtom, eller vad man ska säga. Drifwa har egna regler. Matte säger något, jag gör tvärtom! Klart tecken på det är på valpkursen, å hujedamig. Hon får nog pluspoäng ändå av ledarna då hon är så gullig, tack och lov.

Matte säger:                                     Drifwa säger:
* Ät inte småsten!                              * Va? Är det inte strössel?!
* Sitt!                                                  * Sitt rimmar på mitt och mitt jag säger att jag ska stå!
* Fot!                                                    * FFF!!! (Full fart framåt!)

Mja, detta är alltså delar ur leken. ;) Låter som om hon är en odåga, men det är hon ICKE! Hon är stans sötaste valp och världens bästa! =)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
image29
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Min nosvisa jycke!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0