Wilda Drifwa!

Sådär ja... Hade jag varit skolfröken hade jag haft två damer som stod i skamvrån just nu för extremt busigt uppförande! Drifwa har sin bästa kompis Wilda här och de är helt, HEEEELT galna. =) Fattar inte när i hela friden ägarna kunde knäppa och skicka iväg de där mys- mms:en på dessa vildar tillsammans? Just nu ligger inte en matta där den ska, vattenskålen uttippad flertalet gånger, och storhundarna översprungna. Än en gång kan de tacka sin lyckliga stjärna för att de är så oerhört söta så man inte kan bli irriterad! ;) King har flytt sin kos från sin plats i hallen och de övriga ligger under bordet och ger mig menande blickar. Ha ha ha!!! =D

För övrigt; ett filmtips: Eight below. Usch så sorglig. Handlar om siberian huskys som måste klara sig själva. Baserat på en sann historia. Hade jag sett filmen innan jag åkte och köpte Drifwa så hade både min och uppfödarens valp hetat Maya. Vilken tik!!! Kul att Deamon också var med, eller Max, som han hette i denna filmen. Var några fler jag också kände igen från filmen Snow Dogs, även den handlar om siberian huskys men man slipper gråta. ;)

image30

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0