Bilder från idag!!!


Vid Arken parkeringen hann vi utställningsträna lite. Hon är riktigt fin Goa!! =)


Så här nöjd blev jag av att ÄNTLIGEN få köra med min släde som jag köpte för FYRA år sedan!!!


Spannet!
I topp Drifwa och Pajas och bak Goa och Pirat.


Martina redo att åka!


När Pajas började snusa var Drifwa snabbt där och nafsade på honom
"SKÄRP DIG FÖR FAAAAN, NU SPRINGER VI!"


WOHO!!! HELT underbart! =D

Dessvärre upptäckte jag något på Drifwa när hon skulle hoppa in i bilen efteråt. På hennes ena framtass har hon en knöl på utsidan... =( Hoppas det inte är något allvarligt, då går jag under, tro mig!!! =(

Kommentarer
Postat av: martina

FY BUBBLAN vad roligt det var idag! MERA drag vill vi ha. Goa är helt slut hon... :)

2008-12-03 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0