Mäh!

Tredje människan på kort tid som tror jag är hunddagiset i Skönsmon!!! =D Är nog för jag varit ute med alla fyra samtidigt nu i typ en veckas tid, annars går jag ju i omgångar eller att jag tar Safir, Pajas och Drifwa.
Idag stod några människor vid en busshållplats och jag hörde tissel och tassel och en gammal dam sa se, högre förmodligen än hon själv visste om:

- "VA?! Finns det ett hunddagis i Skönsmon?"

Sen pekade en man åt hållet det låg.

- "Hej flicka lilla, vad bra du gör det med andras hundar!"
- "De är mina..."
- "Ja precis. Skönt när de åker hem!"
- "MINA! De är mina allihop!"
- "Dina?!"
- "Jaaaaaa..."
- "Åh jisses då."

Hihi! Min mormor uppidan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0