4 dagar kvar...

4 ynka dagar kvar!!! =( Livet är hårt...

Måste skriva en av Kings alla låtar han fått genom åren:

"Kingeling, Kingeling, Kingen är hans namn. Åh vad skoj att jaga boll i denna vinterborg. Följ oss ut, följ oss ut, Kingen travar på. Han galopperar och busar så hellre än att bara stå."
Sjöng den för fulla muggar när jag stod på sparken med King i full fart framför. Snabbast gick det alltid ner till mormor, om det var för kakorna han hade i åtanke vet jag inte... =) Det var King som fick mig att fatta tycke för drag, är efter våra strapatser jag köpt en Björkissläde, Björkisvagn och DÄRFÖR jag tränar drag med hans sönder Pajas och Pirat och DÄRFÖR jag köpte in lilla Drifwa. Tack King... Älskar dig...


King körandes som 10 åring!!! =) Safir är inte liiiiiika förtjust i drag som King, han tycker rent av det är ÄCKLIGT att få på sig selen! =D

Bildbevis:


Pajas som valp SOVER på selarna för att pappa King sagt åt honom att bli en bra draghund; och se det blev han! =)


Paus i spåret...


King älskar snö, det syns på hans leende vill jag påstå. Störst leende av dem alla... Och det smittar av sig. Tänk allt han fått höra av mig. Vidriga saker som hänt, han har lyssnat, tröstat och försökt göra mig glad igen. Han har alltid varit på samma humör som mig. Är jag sjuk gör han ifrån sig alldeles utanför dörren och skyndar in så jag kan lägga mig till sängs igen. Fest hemma- vem festar mest? KING! Skäller och tjoar och tjimmar. Partynisse! Sover jag, sover han. Äter jag... Tigger han. ;) Vi har verkligen gjort allt tillsammans sen den dag han föddes. Jag var ju med på hans förlossning, det var han som föddes när jag kom fram, det var han jag värmde i mina händer. Underbara hund!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0