Gamla kort- lånad dator.

Sitter inte vid min dator och korten jag lagt upp på King nu är några av de jag har på min hemsida på http://www.angelfire.com/mn3/kingsafir  När jag sitter vid  min och kommer åt internet med den så ska jag lägga upp en massa nya bilder och på söndag kommer världens bästa Sofia och Jörgen och ska knäppa kort på honom med en riktigt bra kamera...
Sofia är verkligen underbar, det som är åt skogen för jobbigt för mig fixar hon utan att jag ens behöver be henne om det!!! Vad gör man med vänner som henne??? Nån som vet? Tipsa mig med en kommentar här nedanför!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Flytta inte till Ö-vik!!!!!!!!!!!!

2008-07-08 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0