Lite bilder från ifjol!!! =)


Jonna trött, slut, less på tunnelbanan. Vart var vi på väg tro? Ser att det är i Rissne... Hmmm... Kanske till Jannika och Mia? JEPP! Hundra spänn på det! =D


Emma ser djuuuuupt ner i flaskan. ;)


"Det var en tysk, en norsk och Bellman..."



Jonnis


Min smilfink till vän- Saidak!


Malin i funderartagen


Jahaja, glömt namnet... Hon var typ huvudfigur på fjolårets Pride. På omslaget och så där... Malin kommer jag dock ihåg! ;) She's my sisdah!


Har man inte komplex över sina ben så får man!!! Oh my gooood! =D


Paraden- ETT MÅSTE!!! Åk dit och titta på lördag! Fatta vad folk som kollar på!


Stolta transor! Hon längst fram som är klädd som Xena- krigarprinsessan känner jag. =)


Jag och Emma mitt uppe i ett snack. Intressant kväll det där. Och ganska typisk en annan person. Mycket snack- lite verkstad. Som väntat.

FATTAR NI HUR MYCKET JAG LÄNGTAR NER!?!?!!?!?!?!?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fick jag inte vara med eller?;)

2008-07-27 @ 18:21:44
Postat av: Anonym

VA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!? Är du lesbisk?! Bi? VAD?!

2008-07-27 @ 19:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0