Snart, snart, snart!!!

SNART!!! =D

WIIIIIIIIE, WOHO, JIPPIE och TJOHOO!!! Snart snart snart snart dags för Sthlm!!! Tror inte jag längtat dit så mycket nåt år som i år!!! Är välbehövligt att komma iväg från allt. Tänker INTE tänka ett skvatt, bara ha roligt med alla mina kompisar! Vissa är redan där!!!!! =) Få se nu... På plats: Saidak, Josse (som jag inte träffat men är säker på är underbar då hon är tillsammans med Saidak!), Eva och Malin.
Ska dit med Jonna, bor hos min faster och farbror.
Kicki och Mia åker strax neröver.
Sen har jag ju även mina vänner som bor i Sthlm, en hel bunt! =)

Inser ni exakt HUUUUUUUR kul jag/vi kommer ha?!?!?!

Varulvarna då?? Önskar jag hade kunnat ha Safir eller Drifwa med mig... =( Men mamma och pappa är snälla och ställer upp och har dem. Krisse har Pajas och Pirat, och nästa helg har Martina och Peter Pajas. Tur man har folk som ställer upp.
Imorgon bär det av mot Övik för att lämna djuren och tisdag morgon halv sex går bussen från Övik mot STHLM!!! =) Tjohoo vad jag längtar!!

Maritta och Kjelle är bäst, TACK FÖR ATT JAG/VI ALLTID FÅR BO HOS ER!!!

En bild vore ju på sin plats här från ett tidigare år, men hittar fasen ingen. Tiger ska maila över lite bilder, så det kommer förhoppningsvis framöver.

Hade för övrigt trevligt i Östersund med!!! =)

Ska försöka hinna med lite bilder med här idag som Carro knäppte på valpkursen. Hon ser riktigt duktig ut min lilla pärla. =) (Skenet bedrar... ;) )

Kommentarer
Postat av: Anna

Pride eller?

2008-07-26 @ 09:38:18
Postat av: Soffe

Undrar när jag ska följa med ner?! =)

2008-08-01 @ 09:39:38
Postat av: Thera

Åhhhhhh vadå FÖR ÖVRIGT ROLIGT I ÖSTERSUND MED?!!



fan marai, har alldrig varit sotis, men nu gör det ONT i hjärtat!!!!



/Thera

2009-07-03 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0