Today

DAGENS RESA: Till och från jobbet.
DAGENS MAT: Kycklingsallad
DAGENS PERSON: King
DAGENS LÄTTNAD: Idag är inte imorgon.
DAGENS JOBBIGASTE: Försov mig me hann i tid ändå till jbbet och att imorgon är imorgon.
DAGENS MÅSTE: Pussa, krama och knäppa kort på min gubbe.
DAGENS VILL HA: T s m f.
DAGENS VILL GÖRA: Shoppa.
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne och huvtröja.
DAGENS SMINK: Inget alls, försov mig ju så hann inget...
DAGENS FRISYR: Oborstat hår. ;)
DAGENS PLANER: Jobba, kramas med King.
DAGENS SAKNAD: Öviksbor...
DAGENS BÄSTA: Jobbar så slipper toktänka.
DAGENS ROLIGASTE: ???????????
DAGENS MISSLYCKANDE: Jag klev upp.
DAGENS DROG: Bloggen
DAGENS KÖP: Inget än så länge, eller bensin vid 02 tiden.
DAGENS GODIS: Glass som jag gjorde igår.
DAGENS HUMÖR: Så där alltså...
DAGENS PLAYLIST: VH-1 nu på jobbet. Är gammal. ;) Bäst musik var slutet på 1990 talet/ början på 2000
DAGENS DUSCH: Efter jobbet...
DAGENS PARFYM: Ingen där heller, försov mig...
DAGENS HÄNDELSE: Lugnt än så länge.
DAGENS TRÅKIGASTE: Att imorgon är imorgon.
DAGENS FINASTE: Ärligt? Vet inte.
DAGENS SJUKA: Att imorgon är imorgon.
DAGENS MÅENDE: Nja....

Kommentarer
Postat av: Em

jag vet faktist inte hur man gör på blogg.se .. Ledsen :D Haft en bra dag?

2008-07-06 @ 12:10:49
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0