Blandad kompott!

- "Här får man passa sig för det kan springa ut höns."
- "Varför det?"
- "För det bor höns där."

Ha ha ha ha ha ha!!! Såååååååå dåligt. Oftast säger man ju att man blir klokare om man slår ihop sina huvuden, men NEJ! Har aldrig känt mig så här korkad! Fast roligt har vi, det är huvudsaken!

"Lite mer åt höger."

"Vaaaaaaaa?"

"Man vet inte det."

Jisses... Har haft bra dagar igen! Tråkigt bara när dagarna tar slut. Känns som jag får feber, blir helt sänliggandes...


MITT FAVORITSPEL HITTADES OCH SPELADES MITT I NATTEN! Dummare och dummare blev vi, men vem FAAAAN kan komma på 7 militärer på 12 hysteriskt tickande sekunder?? INTE jag iallafall!!! Som sagt, dummare och dummare, här kommer en bild på självaste dumheten!


Moi efter fotbollsmatch. Vi åkte på Max för att försöka få i oss lite mat eller något. Hade INTE spelat med den bollen, I promise!!!

HEJA SVERIGE FÖRRESTEN!!!! 1-1 just nu mot Spanien! SKITBRA!!!!!!


Soffe har hämtat hem en ny valp! Kolla in hennes Blog för fler bilder, länk finns bland länkarna! Nähä??? Säkert? JA! Sigge heter han!


IMORGON FYLLER VÄRLDENS BÄSTA SOFIA 23!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måste skriva grattis idag för imorgon kommer jag inte åt internet!!! GRATTIS!!!! GRATTIS!!! GRATTIS!!!


Kommentarer
Postat av: Soffe

Åh, det var inte igår man spelade det där spelet! =)

Men å andra sidan...det var inte igår man spelade Faster Agathas Testamente heller... =)

2008-06-17 @ 07:55:50
URL: http://www.goldens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0