Sten

Drifwa var väldigt flåsig inatt så jag öppnade fönstret så det kom in kalluft. Det hjälpte inte heller så jag gick ut med henne en sväng, hon kissade lite men inte så det kan ha varit panik. När jag kom in hade jag blivit för pigg för att sov så jag satte mig med en kopp kaffe. Då kom hon till mig och hulkade. Hon kräktes upp en sten!!! Lilla hjärtat/dåren! Hoppas hon har lärt sig en läxa nu att stenar inte ÄR gott! Stenen var ganska så stor, som en tia och rund ungefär. Skönt att den kom upp iallafall. Sen blev hon väldigt mattig och skulle sova med mig i sängen en stund. Sötnosen...

Men nu är hon pigg och alert ska gudarna veta!!! ;) Glömt är detta trams med att ligga stilla i sängen och mysa, "varför ska man göra det när man kan busa?" . Hon hoppar och studsar på killarna som än så länge är VÄLDIGT morgontrötta och inte alls lika pigg på hennes upptåg som vad hon är. Hon har för övrigt kommit på att man kan leka att Pajas är en häst. Ligger han på mage så smyger hon upp bakom honom och hoppar på med bakbenen hängandes och tassarna runt hans hals. Pajas flyger upp i rena förskräckelsen och VIPS så han man en rodeo här hemma!!! Fattas gör baka cowboyhatten och sporrarna, men tro mig, Drifwa är en sporre i sig... =)

Bild på det kommer snart, tills dess, här kommer några andra!

image4
Rodeohästarna Pajas och Pirat i en något lugnare skepnad.

image5
Drifwa snödriva!

image6
King

image7
Safir!






Kommentarer
Postat av: a

åh vilka sötnosar :) hundar är underbara ^^

2008-03-24 @ 10:47:34
URL: http://annastarberg.blogg.se
Postat av: Emilie

Söta voffsingar :D

2008-03-24 @ 10:49:18
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Chardonnay

Åhh..så söta hundar =)

2008-03-24 @ 10:53:51
URL: http://www.metrobloggen.se/Chardonnay

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0