Go Sverige, go Sverige!

Telen fungerar fortfarande och nu blir till och med MMS:en i normal storlek. Tidigare gick inte vissa foton att skicka för de var tydligen för stora, men nu går allt! Min telefon är bra, den kan allt! ;) Hee hee! Lät inte alls som nån annan där. Nån som även sa den otroooooligt smarta meningen: "Jag gillar din mamma, hon är lång!" Ha ha ha ha!!! Soooo THAT'S why!!!!!!!!!! =D

Pärlan har för övrigt en uppgift att lösa till nästa valpkurstillfälle! =/ Helene sa att vi ska stå i en ring, sätta hundarna vid sidan, lämna den och gå och ta i hand med den som står mittemot! Åh herregud, har hon blivit galen?!! Ha ha! Drifwa kommer få ett av sina numera kända huskyfnatt!!! =/ Äta upp lille Zeb eller något... Nä, får nog se till så Ajax (berner sennen) och Nix (dobermann) står på varsin sida om henne ifall hon blir hungrig. Då hinner jag ju tillbaka innan hon svalt sista biten FÖRHOPPNINGSVIS!!!

Ikväll ska jag på Rod Stewart! Utomhus så jag kommer frysa rumpan av mig! Man lär ju behöva en täckjacka.. funderar på att ha den i ryggsäcken så man inte kommer som en idiot med täckkläder medan andra sitter i... BIKINI! Äh inte vet jag... Det visar sig... Vantar på iallafall...

Förväntar mig att få ett MMS ikväll med trillingarna i likadana klänningar!!! ;) Ha ha ha, så sött, jag döööör! =D 

HEJA CHARLOTTE!!!!!!!!!!! HEEEEEJA SVERIGEEEEEE!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0