Knepigt...

Igår mådde jag inte prima på jobbet, kände mig helt slö men trodde det berodde på att man skolios gjorde sig extremt påmind. Hela vägen från mitten av ryggen och uppåt. =( Det bara brände, sved och strålade. När jag kom hem fick jag massage så ryggen släppte, men illamåendet kvarstod! Började frysa hysteriskt och fick feber, så jag låg i sängen från halv fyra igår till sju imorse. Nu har jag ingen feber, är inte ens hängig! Vad var det som spökade tro?

Ha ha igår ringde Thera med... Hon var hos en kompis, vilken jag skrivit ett "kärleksbrev" till en gång i tiden. Hon hittade det och läste det högt. Jag höll på att skämmas ihjäl!!!!! Såååååååå pinsamt. Fast kul ändå, för det var verkligen på den tiden då allt var så hysch hysch och att man kunde tro saker om folk, det var ju ett mysterium och nästan fult! Well, som tur är har alla varit snälla och nu är saker inte så hysch hysch längre! =)

Känner mig liiiite korkad. Pärlan är ju smart och det inser jag när hon är fem månader! Har bara lärt henne "sitt" egentligen, förutom såna saker som går sådär på valpkursen. Tänkte att nu är det hög tid att börja lära henne saker, så idag har hon lärt sig två!!! =) "Vacker tass" och "Sitt fint" då hon ska lyfta upp båda framtassarna. Det är liiiite vingligt ännu, men hon vet vad hon ska göra. Och tassen en flyger så jag fick mig en smocka! =) 

Min tele jävlas än... =( Så jag har en gammal NOKIA 3210 jag använder tills den funkar igen. Så ni som läser detta: SKICKA INGA BILDER!!! Det går INTE att ta emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0