Om du behöver mig

Om du känner att du saknar mig
och varje dag är som en natt så lång
säg bara till så kommer jag till dig
för du är allt jag bryr mig om
och när ditt hjärtas inre har glömt
hur det känns när någon rör vid dig
låt mig få hålla dig så mjukt och ömt
om du behöver mig

Jag har avgett löften i Guds namn
för att få en dag med dig
att somna rofylld i din trygga famn
är frälsning nog för mig
och i mitt inre finns ett särskilt rum
som du vet är bara till för dig
jag finns här på jorden än en stund
om du behöver mig

Som regn över torrlagd jord
ta emot vad jag har att ge
och om smärtan din blir för stor
kan jag låta dig få vara ifred
och när du tror du har förlorat mig
och ingen skylt finns som visar väg
sänd mig en tanke och jag finner dig
om du behöver mig

Ja, om du känner att du saknar mig
och varje dag är som en natt så lång
säg bara till så kommer jag till dig
för du är allt jag bryr mig om
och när ditt hjärtas inre har glömt
hur det känns när någon rör vid dig
låt mig få hålla dig så mjukt och ömt
om du behöver mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Önskar det var till mig. d ä t h u d.

2008-05-15 @ 17:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0