VIVA LA TELEFONE! =D

Lavvar den! LÖÖÖÖÖÖV IT! När man äntligen kommer till NORRLAND så har de Windows XP minsann och jag provar ladda hem de där programmen och det fungerar!!! NU FUNKAR MIN TELEFON IGEN SÅ SMS, BILDER, VIDEOSNUTTAR OCH LÅTAR ÄR MEEEEEEEEEEEEEEEEEER ÄN VÄLKOMNA NU! =)

image89
N73

Idag har varit en bra dag! Telen funkar, ljuvliga stämmor (speciellt en då...), hjälpt mormor städa huset, MORMOR FICK KOMMA HEEEEEEM!!!!! =) Tårta och kaffe, mys, milkshake, godis, världens godaste mat, underbara planer inför nästa vecka! Hela veckan kommer vara en dröm!!!

image88
Min älskade mormor MARY EMERALD! =)

Vill skriva sååååååå mycket!!!!

Längtar till jag vaknar imorgon...

Ha ha ha jag rekommenderar starkt att ni ska gå in och kolla på Anglayzors blogg!!! In på hemsidan; www.anglayzors.se så hittar ni länk till bloggen. Man får sig ett gott skratt!!!

Hade jag dock vetat att saker och ting var på ONSDAGEN och inte TORSDAGEN och anledningen till detta hade jag naturligtvis åkt tillbaka till Sundsvall ikväll redan, nu blir det imorgon istället eftersom jag börjar jobba 14.30 hos favoriten. Känns everkligen tråkigt att det inte blir så mycket jobb där...

Premiär på fotbollen har det varit med. Vi mötte tjejerna som tog guld i fjol och vi förlorade med 3-2. Fast dumt som fan då min Sofia fick en smäll i huvudet vilket domaren såg men struntade i att blåsa. Jag sprang fram till henne eftersom jag naturligtvis tänkte att han skulle göra det och då passade de andra på att göra mål! =( Jag hoppas verkligen Sofia mår bättre nu!!!!
Fick ett par skor av henne, grusskor så jag slipper ränna runt i joggingskor eller grässkor. Sen på kvällen blev det INTE kul... Jag skulle till lägenheten för att dusch och vad tror ni händer?! BLIR TAGEN FÖR FORTKÖRNING!!! 1 km/h till och jag hade blivit av med kortet. 3200:- i böter och för er som inte läst denna sörja förr så åkte jag dit på att jag inte hade bälte på mig för typ tre veckor sedan. 1500:- Tro mig, ibland suger det att vara Marre Barre Honeygoat!!!!! Då är det tur man har sina vänner och jyckarna. ÄLSKAR ER!!! Sofia sa att hon skulle komma till stugan och göda upp mig!!! :D Gooooooofia!

Nä, kvällsprommen gör sig påmind så jag får sova, är trött!!! Tlöööööött....

Kommentarer
Postat av: Elin Dahlin

SÖÖÖÖÖÖÖÖT MORMOR DU HAR!
Har samma problem med min telefon, tack för tipset hur jag kan laga den!

2008-05-24 @ 10:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0