I somras

Åhhhh har fått bilder av Sofia ikväll som hennes pojkvän Jörgen knäppt! Jag bara måste lägga ut dem!

I juni badade vi ju TIDIGT! Tror det var den femte eller något och det händer inte att jag badar så tidigt! Jörgen hade iallafall med sig kameran den dagen... =)


Håller på att lära Drifwa simma, eller är det hon som lär mig?? =) Sekunden senare var det bara till att doppa sig och plaska runt. Underbart!!


Drifwa tyckte det var krävande tydligen. Nöden har ju faktiskt ingen lag!


Bilden talar för sig själv! =)


En något lugnare variant av Pajas.


Apportören Wilda i full fart!


Ja... Alltså! DETTA ÄR INTE SOM DET SER UT!!! Mina glasögon trasslar jämt in sig i luggen när de sitter på huvudet och FASTNAR hårt!!! Här fick Höckertskan hjälpa mig av med dem... =D

TACK FÖR BILDERNA!!!

Kommentarer
Postat av: Em

jag gillar dina hundar :) Dem är så fina.

2008-11-20 @ 23:04:45
URL: http://www.metrobloggen.se/emem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0