Skolavslutning!

Idag har det varit skolavslutning för jyxen! De hade rallylydnad som examensprov och Pajas kom tvåa. Emelie och Groa vann NATURTLIGTVIS!!!! De är så duktiga!! =)
Fröken Heléne delade ut diplom till eleverna. =)

Känns tråkigt att det är slut nu på steg ett. Jag bestämde däremot att hämta ut en nyckel till klubben så att man kan fortsätta träna där, så alla som vill träna- KOM MÅNDAGAR HALV SJU!!!! =)

Till våren ska jag fortsätta gå kurs... Få se hur det blir, eventuellt Drifwa på steg ett och Pajas på steg två. Anordnar de en rallylydnadskurs där aknske han går den istället... Hmmm... Tål att tänkas på!

Nu är det dags för en liten prommis innan jag ska sova. Har APT överdrivet tidigt imorgon. (Halv nio) ;)

Rätt vad det är hinner jag blogga när jag kommer in från prommisen, blir inte heeeelt förvånad om jag säger så. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0