Snö i världens bästa stuga! =)

Fattar inte att det kan skilja så mycket på snömängd i stugan i Timrå och här inne i Sundsvall?! Hundarna lever livet i stugan och Drifwa är helt snortokig!!! =)


"Hej mitt vinterland, nu är jag här!!!" Kan inte låta bli att sjunga den så fort jag svängar upp för grusvägen. =)


Love this shit! =) Hade det varit vintervatten där hade jag LÄTT bott där året om! Miljön är så otroligt viktig för att man ska må bra! Jag är en "nära-naturen-människa" inte "bo-i-lägenhet-så-alla-stirrar-och-jag-ser-in-i-allas-vardagsrum-genom-mina-fönster-människa"!!!


Vad vill jag säga med denna bild? ANVÄND MÖSSA ANNARS BLIR DU FÖRKYLD!!! Nej jag vet inte... Himlen var cool iallafall! =)


Dansa i en ring, dansa i en ring, dansa alla, dansa alla, dansa alla i en ring!!!

Hundarna mår också prima i stugis! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0