Var då ett jävla tjat!

Nu kan man ju iofs tro att jag är arg, men förhasta ICKET mina vänner! =D
Vad jag menar är att Ni förmodligen anser att jag tjatar om Miss Li! YEPP! Gladare musik får man leta otroligt länge efter!!! Har man en depp-dag och lyssnar på henne och sjunger med i hennes låtar kan man inte annat än att bli glad!

"LEAVE MY GIRL ALONE YOU BITCH!"
Att vråla ut det känns otroligt bra faktiskt!!! ;)

Men nu har jag blivit lite kär i en ballad med henne...

Tuck you in heter den...

I've been waiting for you so long
and I feel so alone
it's been days since you whispered in my ears
that I belong
in your arms
everyday I am in the park
where we used to walk
kissing me, holding me close to your heart I
long so bad to be back in your arms
all I wanna do is tuck you in
feel your skin
breathe you in
all I wanna do is tuck you in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0