Här har du den! ;)


Måste fyllas i! Var som sagt 9 år sedan jag gjorde denna tatuering, så den är ganska blaskig numera. Den ska fyllas i. Sen har jag Kings tass på min rygg.


VILL HA:

* Vitt tribalhjärtat mellan skulderbladen.

* Texten "Värme, vila och ljus" på latin nere på utsidan vänster fot.

* En pussmun på vänstra höftbenet typ.


Sen är jag nog klar skulle jag tro! =) Eller någon som har något förslag? ;)

Nä nu ska jag ta och göra lite mat, magen skriker! Vill ha tacos!!! Får bli imorgon, idag står kycklingsallad på menyn!
Fattar ingenting, jag är verkligen sugen på all mat jag ser. Eller mat är en lögn- godsaker! OCH NEJ! JAG ÄR INTE GRAVID!!!! ;) Är en TOTAL omöjlighet! Troooooooooooooooooooo mig, ;)

Idag åkte Huckelhöckert utomlands. =( Kommer bli två lååååååååååååååånga veckor utan henne. SUCK!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, det är en fröjd att läsa dina rader.... själv ska jag snart åxå tatuera mig :)

Må så gott, såååå länge, haha!



Kram kram =)

2008-10-24 @ 18:45:28
Postat av: Marre

Hi hi tack! ;)



Vad ska du tatuera då? Spännande!!! =)

2008-10-25 @ 12:21:37
URL: http://drifwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0