Huckelhöckert å ja, vi är goda vänner...

Sjunger den finfina Pollyreklamlåten.

KOM HEM FRÅN THAILAND!!!! MISS YOU! Behöver ju prata av mig en hejdundrade massa.. =(
Behöver dosen av asgarv också!!! Träningspassen vi har med Playstation är fan inte dåliga!!!

Här är det dansmattan som gäller, annars bukar det vara Eyetoy. Har tyvärr bara videosnuttar på det och jag tror inte man kan lähha upp dem?? Går det kommer Sofia betala mig en miljon för att jag inte ska lägga upp dem! ;) Heehee! Äntligen ser jag ett ljus i den finansiella krisen!!! ;) =p Hihi!



Höger ben fram


Höger ben bak


Höger ben fram och skaka litegrann!

Hahaha!!! Vi kan hålla på i TIMMAR! =D

Tavlan som är bakom Sofias arm föll ner på mitt huvud sist och tjongade till kindbenet. FAN vad ont det gjorde! Sen föll den och krossade ett godishalsband, det gjorde ÄNNU ondare! Godiashalsband= kärlek! ;)


Känner ni smärtan i hjärtat??? ;)

Hundarna är busiga och i normala fall outtröttliga men till sist ger de upp, VI är uthålligare. Bästa kompisarna Drifwa och Wilda lägger sig så här och bara kollar på oss...


SÖTNOSAR!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0