Småttingarna


Följde ju med Sofia till hennes uppfödare för att titta ut valp. Var sååååååååå sugen jag med då "Emil" var efter mig hela tiden. Jag visste inte då att i södra Sverige fanns det huskyvalpar, födda tre dagar före denna goldenkull. En husky som jag sökt ett år efter!!!

Naturligtvis blev jag otroligt glad när jag fann henne- lilla Drifwa. Världens lugnaste hund både på flygplanet och väntan på Arlanda. Vilket otroligt kanonpsyke på denna hunden!!!


Här ligger hon alltså däckad i gången på Arlanda medan de körde förbi med dånande vagnar från flygplanen... Kolla in benstommen!!! Älskar denna lilla fröken! =)


Finns inte ens ord.... Så lycklig hundägare!!! =)

Naturligtvis blev Drifwa och Wilda bästisar, de är såååå fina tillsammans!


Söta va??? =)

Anglayzors Crying Out Loud & Mysaks Dreams Came True

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0