Ginger

På väg mot Hamra stannade jag bilen vid Hotell Tänndalen, där Drifwas kullbror Ginger bor. Det var en ren chansning då jag trodde de skulle vara i Italien. Men i receptionen stod husse Tony! Så han hämtade Ginger och jag Drifwa så de fick leka och träffa varandra. Han var FIIIIIIIIIN! =) Synd som bara den att de är syskon, annars hade jag nog haft honom i tankarna om det blir aktuellt med en valpkull.
De var de enda röda i kullen men nu visade det sig att han inte var röd längre, snarare cremefärgad, vilket var väldigt fint! Han hade även en gul ring på huvudet, runt den vita "bläsen". Cool kille, och enorm! Angelica sa att han var minst i hela kullen, jag fattar ingenting... =) Å andra sidan var han röd förr med, så ingen är otroligt med honom... ;)

Bilder:


Wiiiiiie!!! Kul att ses igen efter en si så där 6 månader! =)


Kolla in färgskillnaden! =)


Frågade Tony om de börjat träna Ginger i drag ännu, det hade de inte men i vinter ska de sätta in honom i sina vänners spann så han får lära sig av de andra hundarna. Ska bli riktigt intressant att se hur det går!


Sååååå fina! =)


Enorm pälskvalité. Kolla in bakbensvinklarna!!! Ja fram också för den delen! HEJA ANGELICA!!!!!!!!!!! =D


"Vagöru syrran?! Är fimpar där!"


Heeeeelt slutkörda.


Ser ni ringen?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0