JÄVLA OHYRA!

Tron´t du på faaan att jag hittade en fästing på Safir alldeles nyss?! JÄVLA DJUR!!! Fyller ingen som helst funktion i denna värld!! Tack och lov att jag fick ut hela iallafall, kämpar fortfarande med Pajas fästingbett han har på halsen! Huvudet stannade kvar i honom och det vätskas och jävlas, tydligen är det bra för då kan den åka med vätskan ut! Hmm.. Är säkert den Safir fått, att kroppen vuxit ut igen.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Så nu luktar det brandrök i hela huset, eldade upp den i slasken, the only thing to do!!! POFF sa det! Är glad det inte blev som med min förra hund Charlie. Uppfödaren hade tagit med sig honom till Sthlm en vecka och när han kom hem igen satt jag och Soffe och plockade MASSVIS med fästingar på honom. Vi la dem i uppeldade värmeljusbehållare och skulle tutta eld på dem, och alla som gjort det vet ju att de poppar sopm popcorn, iallafall hade jag ett u-ringat linne på mig och naturigtvis åkte en av dem ner där när de "poppade". Jag som är livrädd för fästingar skrek rakt ut, slet av mig linne och BH och sprang gråtandes runt i lägenheten som en galen höna! Fattar INTE att de ska finnas och att de nu finns i Övik!!! Är nog första jag tagit på en hund häruppe tror jag... Soffe hade själv haft en också nyligen. URK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0