Lycka i en påse!!! =D

Mina älskade föräldrar kom nyss förbi, min faster och farbror likaså, och jo, jag älskar dem med! =) De har ju varit utomlands och Maritta och Kjelle följde med mamma och pappa norrut idag- hem till Ö-vik. De stannade till här på en fika och jag fick en vit påse av mams och paps. En svartvit palestinasjal, har velat ha en jättelänge, men inte hittat någon. Jag kan nog vara med på Outsiders pga min relation till sjalar. LOVE THEM! När jag reser får de en egen väska...
Iallafall, fick även en av m ina favoritparfymer, den gröna DKNY äppeldoften. =) Mamma sa att de hade något specialgrej, så man även fick med den röda, YEAH RIGHT MAMMA!!! Den fanns nog att köpa lös också men du är för söt för det. ;) Så nu har jag två supergoda parfymer!! =) Fick pengar också av gullisarna. TACK!
Sen var det även en godisburk där som jag kände igen direkt!!! För 14 år sedan var jag och mamma och pappa och en kompis med sina föräldrar till Rhodos och där hittade vi de där godisarna som blev en favorit direkt!!! Tänk vilket minne man har. =) Var tvungen att öppna burken direkt och ta en... SÅÅÅÅÅÅÅÅ goda! Hårda kolafärgade med smak av kola och mint, med florsocker på. MUMMA!!! =)
Skulle baka innan de kom men den fastnade i formen så det sket sig. Ha ha ha! Får äta det med sked efter lydnadskursen istället. På tal om det; dags att ge hundarna mat, gå på en liten prommis och förbereda Pajas för vad som komma skall. Timrå brukshundklubb kan skatta sig lycklig som har Helene där!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0