Musik- just nu

Är Säkert! Älskar verkligen svensk musik! Det, om något, är Säkert! =)

Läs bara detta liksom!

"Varje träd har en rot,
varje hus en byggd grund.
Det är bara min som ryckts bort från mig.
Gud, när ska jag bli fridlyst?
Slå upp i en bok;
"Hon är en ovanlig art,
så förbjudet att såra,
sätt henne tillbaks där hon stod."
Jag har en Elle i min väska
så att det ska se ut
som att jag sitter och tar det lugnt bara,
inte går patrull som förut.
Elle, när ska det bli inne att vara som jag?
Blek och feg och sävlig och lat.
Jag har köpt varje nummer Elle sen 96,
men det som fortfarande gäller är
vacker och lycklig
och just nu kjol med särskilda veck."

Del från låten Ditt Kvarter med Säkert!

STRÅLANDE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0