Hunddag med Malla!

Malin och Ilska kom och hälsade på idag och jag passade på att sätta henne i arbete med jyckarna mina! ;) Drifwa ska ju på utställning imorgon och då hon skulle fixas med tänkte jag att alla andra också kunde få sig en omgång. =)

Störst skillnad blev det på Safir som blev nerklippt och vårsnygg. =) Thera är galen i honom när han är nyklippt. =)


Fortfarande allt hår kvar, ser nååååågot misstänksam ut. =)


SÖTNÖT!


Drifwa väntar på hennes tur...


Här ryker det hår så varje svensk skulle kunna få en kofta kan jag lova!!!


Hahahahahahahaaaaa! XD Är han inte sööööööt?! =) Ska försöka få ett fint huvudfoto på honom imorgon, skitfin med snaggat på huvudet!


Pajas tappade nog ALL underull!!! Han fick även sin svans klippt. Fint!


Kolla in!!!


Damen fick sina tassar klippta. Liiite skillnad. =)


Man MÅSTE vila lite också...


Träning inför morgondagen.


Och myyyyyyyyys som varje dag. =)

Tack för bilderna och hjälpen Malin, hoppas vi ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0