Urk på burk! =(

Igår var ingen bra dag... =( Jag frös som en tok och mådde tjyvens. Ingen som helst koll på klockan men Thera ringde sjukhusupplysningen och berättade om mina besvär vilket gjorde att jag fick en tid på sjukan vid sju. Fick lämna urinprov och de stack i fingret för att ta en snabbsänka. TUR jag hade Thera och mamma med mig. Var som en liten fågelunge!!! =)
Diagnosen blev njur-/bäckeninflammation så jag sattes på medicin. ÖVERLYCKLIG över att inte behöva stanna där längre än nödvändigt åkte vi hem och jag blev ompysslad av min egna undersköterska! =) Ipren var femte timme för att jag skulle slippa värken i kroppen. Den i bäckenet har suttit i hela tiden ändå, hade nog behövts starkare tabletter för att slippa den värken.

Kräktes MYCKET galla igår... Bara tre gånger, men i mängder istället... =/ HATAR att spy!!! =.(..

Feber, cirka 39 grader...

Hade inte ätit på ett dygn då Thera kom in med yoghurt. Det smakade bra, så sen fick jag varm soppa. MÅNGA glas vatten med citron i samt några glas tranbärsjice har slinkit ner för att slippa problemen.

Tur Thera tar hand om mig!!! TUSEN TACK!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gumman då... krya på dig...

2009-04-11 @ 17:19:03
Postat av: Thera

JA igår var inte en bra dag för dej.....men du kunde ligga i soffan och bara slappa lite medans jag försökte fåtag på sjukhuset för en tid till dej....

Och tur va ju det, då du sen i natt fick hög feber och va på vippen av trilla omkull då du skulle gå.....

Älskade gumman........

Tur MammaCarin kunde köra oss och pappaKent kunde passa småtrollen våra medans vi åkte till sjukan!!!



Nu ligger du i sängen med mej och har fått en sjuklings masage......Ska strax fixa dina tabletter och lägga på dej ett täcke....sen ge killarna kvällsfika och sen ska vi mysa i soffan!!!!

Krama om dej hååååårt!!!



Kyss på ryggen....

Din Thera Therese Sjuksyster

2009-04-11 @ 18:27:01
Postat av: Cilla

VEM är Therese? Har du en ny? Måste läsa vidare!

2009-04-11 @ 20:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0