Saknar mormor!

Uscha det går nog inte en dag utan att jag sätter mig ner och toklängtar efter mormor Mary. Inte så konstigt kanske, då jag bor i hennes hus, att jag blir påmind varje dag då hon var den underbara människan hon var!


Julen i år kommer vara fylld av saknad. Men även fylld med kärlek då vi har barnen hemma denna julen. Mormor hör ju till! Hon hör till allt, hela min uppväxt, hela mitt liv!

"Om du känner att du saknar mig
 och varje dag är som en natt så lång
säg bara till så kommer jag till dig
för jag bryr mig om dig
och när ditt hjärtas inre har glömt
hur det känns när jag rör din kind
låt mig få hålla dig så mjukt och ömt
om du behöver mig"


Kommentarer
Postat av: Mamma

ÄLSKADE MARIA VAD FINT DU SKRIVER.

Jag sitter med tårar i ögonen och

tänker på vilken UNDERBAR dotter

vi har. Tänk att jag är Marys dotter

och du är min.



Kram på dej från mamma (mormor är

nog med på den kramen också)

2009-12-15 @ 14:15:25
Postat av: Sofia

Åhh älskade vän/vänner....

Försöker läsa raderna som är på

slutet men det går inte för alla

tårar som är i ögonen!!! =(



Förstår att det känns jätte tungt Marre,

men du får gläjas åt alla fina minnen du har

med henne(och att du har fått haft en, även fast det är svårt att tänka så...) Men jag skulle ha gett allt för att få haft en mormor som din!!!

Och sen har du ju VÄRLDENS bästa mamma!!



Love you!!

Kramar i mängder

P.S Nu har jag 2 hundar som står och stirrar ut mig och undrar för jag gråter... Sötnosar!!

2009-12-17 @ 10:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0