Idol

Vem är DIN förebild?


Försök göra detta utan att fuska...


Scrolla inte ner förrän du gjort testet, du kommer att bli förvånad! (Blir inte kul om du fuskar.)


Ta fram en kalkylator om du inte är bra på huvudräkning.


1)  Välj din favoritsiffra mellan 1-9.

2)  Multiplicera med 3.

3)  Lägg till 3, och multiplicera med 3 igen (Jag väntar medan du tar
fram kalkylatorn...)

4)  Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.

5)  Lägg ihop siffrorna. (Har du tex 55 så tar du 5+5.. Ditt tal är då 10)


Scrolla nu ner...


Kolla nu med ditt tal vem din förebild är i listan nedanför:


1. Einstein


2. Nelson Mandela


3. Barack Obama


4. Drottning Silvia


5. Bill Gates


6. Gandhi


7. Oprah Winfrey


8. Hilary Clinton


9. Maria Näslund


10. Abraham Lincoln


Jag vet... Jag har den effekten på folk... En dag kan du förhoppningsvis också bli som jag... ;) Tro mej!



P.S. Sluta byta siffra. Jag är din idol. Lev med det!!!

Kommentarer
Postat av: Thera

KLART det va du, TÄNKTE på dej HELATIIIIIDEN jueh!



;)

2009-02-15 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0