Ja men se på tusan!

Pappa har varit här och fixat med bilen idag. Det SKEEEEET sig. Den gick inte att fixa. Så han var snäll och ringde Leif som skulle komma och kolla han med. Sagt och gjort, Leif kom men det sket sig för honom med!!! Så han var snäll och sa att han skulle komma runt 16 för att hämta den och ställa i sitt garage för att värma upp den! =) Såååååå himla snällt!!! Glömmer bort ibland hur viktigt det är att få känna så här! =)

Och när jag kom hem så satt vi och pratade i soffan och jag kom på att jag köpt godis så jag klev upp och skulle hämta. Kom tillbaka med en Dragsterpåse och en Mentos.

- Men du köper aldrig detta utan en Fransk Nougat Maria!!! Erkänn att du ätit upp den själv??

Hahahahahahaha!!!! KLART jag hade köpt en Fransk Nougat och KLART jag hade ätit upp den! Inte själv dock, pappa fick halva, men roligt att hon visste vilka godisdrag jag gör!!! =D

________________________________________________________________________

Detta inlägg lades tydligen aldrig ut igår, låg kvar i utkast. Så idag är det nya friska tag! Efter jag skrivit det där kom Leif och hjälpte till med bilen och nu går den bättre än nånsin!!! Får väl se till att den körs en stund varje dag nu då...

Idag ska mormors tavlor bäras ner. Förhoppningsvis även böckerna och lite prylar i köket så det känns bra att vara här och att man inte bara väntar på att mormor ska komma hem...

OCH!!!! VIKTIGAST AV ALLT!!! Thera börjar på sitt nya jobb ikväll!!!!! =) Varje onsdag kommer jag sitta klistrad på Harrys hädanefter då hon ska vara programledare för en musiklek!!!!!! LYCKA TILL GUMMMAN!!! (Som just nu ligger och sover, tror hon har osynliga öronproppar som kan sova sig igenom allt! ;) )

Kommentarer
Postat av: Thera

KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART jag visste vilka godisdrag DU gör gumman.......I godishyllan är du rätt uppenbar!=)





I love it =)



Nu duschar du, ska smyga in och pussa på dej nu.....



/Thera

2009-02-11 @ 10:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0