Jädra hosta!

Kunde inte jobba i helgen... Helt ding av cocilana, men då slipper jag hosta. Tar jag det inte är jag pigg i huvudet men hostar hysteriskt så fort jag anstränger mig!!!

Igår softade vi och Kicki och Mia kom och kollade på melodifestivalen. Blev mer prat än lyssnande på TVn då vi inte setts på länge!!! =)

OCH!!!! Vi hämtade hem Irma igår!!! Förmodligen den sötaste katten nånsin!!! =) Har knäppt massor av kort som ska upp så fort jag fört över dem. =)
Smilla anammade henne direkt och de myser och leker fint medan Irma är aningens reserverad mot hundarna. Drifwa fick tack och lov vara hos Soffe och Marcus så det bara är de lugna hundarna hemma. =)

Hon är skitgo och söt som få, men naturligtvis jagar hon mina fötter!!!! GAAAAAAAAAAAAH!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är utmanad.. kolla in min blogg!

2009-02-08 @ 12:59:47
URL: http://blogg.passagen.se/annaeng/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0