Till salu

Hej!

Jag har 3 mobiler til salu: 2 st är använda men i bra skick.

Den tredje är oanvänd. Om ni är intresserade kan ni få dem jättebilligt.

I slutet av annonsen finns foton, om ni undrar något så kan ni alltid ringa mej.

Det är följande mobiltelefoner:

1. En ny Nokia med bra kamera och med megapixel.

2. En lite äldre Nokia med vibrator men även den med kamera.

3. En Ericsson med spel.

Om ni inte vill ha någon utav dem så gör det ingenting, vi kommer att vara lika goda vänner som vanligt.

Slutligen vill jag vara tacksam för att ni tog er tid.

Jag tar gärna cash, för jag behöver verkligen pengar just nu så här efter jul!

1. Nokia. Som ny, med kamera:




2. Nokia. Lite äldre modell, men har kamera och som vibrerar:





3. En Ericsson med spel.


Kommentarer
Postat av: Huckelhöckert

Ha ha ha fyyy faaaaaasen va bra!!! =)

Men då skulle jag nog vilja ha den där nokian med kamera och vibrator. Kanske du kan ta med den till helgen!?!?! ;-)



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-01-20 @ 20:20:11
Postat av: Huckelhöckert

Ha ha ha fyyy faaaaaasen va bra!!! =)

Men då skulle jag nog vilja ha den där nokian med kamera och vibrator. Kanske du kan ta med den till helgen!?!?! ;-)



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2009-01-20 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0