Åhå!!!

Mina kära vänner jag vill blogga, jag vill det av hela mitt hjärta, men vet då att jag kommer skriva ut att jag är... Ni ser, var på G nu!!!! Men! Vill ha alla bilder klara och naturligtvis det viktigaste av allt! Ehhh... Ja ni får som sagt vänta till imorgon eller på söndag för imorgon ska vi till svärmor hela dagen lång, ska till och med sova där... =)
Men som jag längtat till imorgon eller vid tolv inatt eller när det nu blir!!! =)

Imorgon är det idag, idag är det imorgon!!!!! =)


KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: jossan grannas

så så så kul att du är så glaaaaad =)

2009-07-03 @ 12:51:32
Postat av: Thera

Tycker att vi INTE skulle skaffa likadana armband.....Hmmmmmm INTE samma sak riktigt...

HA ha ha ha VILKET pucko skulle föreslå det???



Älskar dej Carin Maria Näslund.......



/Thera Therese

2009-07-03 @ 13:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0