Åhhhhhh MIDSOMMAR!!!

Förra midsommaren var en katastrof!!! Det var bestämt att King skulle tas bort knappt två veckor senare, jag jobbade på förmiddagen och hade inte ett jota att göra när jag kom hem till stugan igen. Alla var upptagna med sitt eller jobbade så jag satt själv i stugan... Måste skicka med en länk till mitt blogginlägg då...

http://drifwa.blogg.se/2008/june/glad-javla-midsommar.html 

Ojojojoj! Ja betydligt bättre blev det i år iallafall!!! Jag jobbade dock i år med, men bara fram till 15 och åkte då i ilfart hem och hämtade gumman och barnen för lite midsommarfirande. Vi visste inte riktigt vart vi skulle så vi åkte till Prästänget, vilket visade sig vara HELT fel kategori människor för oss om man nu får säga så... =/ Vi åkte därifrån och skulle till svärmor, men hon var inte hemma så vi åkte hem igen och firade bara vi!!! Var helt underbart att få äta gott och fixa jordgubbstårta och mysa med barnen och gumman! Att hon visste hur viktig midsommar är för mig. Dagen före sa hon att jag skulle få allt jag ville! =) Att ha henne nära var dock allt jag ville. =)


JAG ÄLSKAR ER!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0