Min tatuering!

Mamma har börjat lite smått att skriva ner lite över hur min tatuering ska vara på foten. Jag ska ha texten "Värme, vila och ljus". Först ville jag ha på latin men då visar det sig att bara ordet värme är typ tre meningar långt och såååååå jädra lång fot har jag ju inte även om jag står stadigt på jorden!

Så jag tar det på svenska istället. Vet att jag vill ha en snirklig text och när jag sen kom på att jag vill ha mammas stil kändes det prefekt! =) Sen kom hon på att hon kan göra första V:et med snirklar på så ser det ut som tecknet för vädur, vilket hon är! Kalasbra!!!! =)



Nåt förslag eller vilken av stilarna tyckte ni var snyggast?

Kommentarer
Postat av: Huckelhöckert

ÄNTLIGEN BÖRJAR DET HÄNDA SAKER!!!!!!!!! ;-D

Det är bra det nu när jag ska vara ledig hela sommaren och man vill ju ha nån sommarläsning... =)



Jag tycker iallafall att den längst ner till vänster var väldigt fin!!! Ta den, ta den... =)

LOVE YOU!! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-06-18 @ 13:38:21
Postat av: Mallan

När ska du tatuera dig??

Den längst ner till vänster var snyggast, fint V där i början! Kram

2009-06-18 @ 18:49:56
Postat av: Fjällstinta

Håller med de andra!

2009-06-23 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0