Bilder från Ankan

Åhhhh men mys!!!! Fick bilder av Anna sedan utställningen i april ifjol. Nästan ett år sedan och Drifwas allra första utställning.

BIG-2. Domare: Maria Hansson Öviks BHK.


Jessica och hennes Pärlan. BIG-1 och BIS-1 tror jag hon blev!!!! SKITFIN! Trist bara att de var i samma BIG... =(


Drifwa och ett stycke mexikanare... Osäker om den blev BIG-3 eller BIG-4...


Pärlan Drifwa och pärlan Pärlan! =)




Åh så liten och go!!! Fortfarande champagnefärgen kvar på låren. =)






Eurasiern- antingen BIG-3a eller BIG-4a...



Tack Anna för "nostalgiska" bilder, även om det så bara är ett år sedan. =)


Ska vara med även i år. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh måste ha varit svårt för Maria att välja mellan ettan och tvåan. Två heeeelt underbara hundar! Lycka till i framtiden!

2009-03-08 @ 17:30:42
Postat av: Lina

Det var första gången som jag träffade dig och Drifwa:-)

Jag vet inte om jag ska dit i år, ska kika om jag är hemmavid då, för isf så ses vi där igen:-)

Hoppas allt är bra med er annars!

...Du förresten, var ni med på västernorrlandsmästaren?, Hur gick de isf?

/Lina & Wilda

2009-03-10 @ 19:43:29
URL: http://wibach.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0