MSN

Skitgrejer...

Satt på MSN i godan ro då jag får ett meddelande från en kompis med en länk. Brukar inte trycka då de ser mystiska ut, typ bara siffror och bokstäver. Men här var från myspace samt min mailadress så trodde hon skickade en bild eller något. NOPE! Rutan man skriver i på MSN började blinka och det gick inte att skriva och strax därefter frågar tre personer vad jag skickat för länk till dem- trots att jag inte gjort det! Samma sak; myspace + deras mailadress.
Fick höra sen av en vän att det är ett virushelsike. SUCK! Hennes dator hade kraschat. DUBBELSUCK!!! Avinstallerade MSN och hämtade hem det nya så får vi se om det fungerar...

Men så ni vet. ÖPPNA INTE NÅGOT PÅ MSN FRÅN MYSPACE + ER MAILADRESS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0