Välkomna till familjen!


Naturligtvis ska barnen ha fåglar! =) Vi med för den delen... ;) Vi blev båda helt sålda när vi kom in på Reginas och hörde undulatkvitter. Vi har båda haft undulater som barn. Thera en som hette MadonnaBell och jag fick två när jag kanske var runt tio år. De döpte jag till Lili och Sussie. Sussie dog ganska snart och jag fick då en ny fågel så inte Lili skulle bli ensam. Han fick heta Bobbo. Min storebror Jörgen blev avis och köpte också hem en undulat som hette Knutte (som alla andra undulater på -90 talet). Jörgen blev ganska snart less så jag blev ägare till TRE undulater!!! =) Mysiga och trevliga djur.
I vart fall... Inne i den gigantiska buren fann vi direkt den till höger på bilden. Ljuuuuuus turkos med ljusgråa tecken på vingarna istället för det vanliga- svart/gråa. Hon var väldigt kärvänlig med den till vänster på bilden så det fick bli de två. SUPERFINA tillsammans. Vad de heter???

MISS LI OCH ELVIS SÅKLART!!!!!!! ;)

(Fast när Melwin säger det låter det muslim) =D

Kommentarer
Postat av: Sofia Holmgren

Hejsan!

Här är ytterligare en som växt upp med undulater. Er ljusa är väldigt lik Fiffilina som vi hade när jag var liten =) Hon kunde inte prata, men väl vissla sitt namn =)

2009-03-30 @ 20:34:44
URL: http://www.aslakkgardens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0