BIS-2 på söndag!

På hemmaplan och allt! =) Jag må ha flyttat tillbaka till Övik, men Timrå brukshundklubb är TIMRÅ BRUKSHUNDKLUBB! Trevligt folk och härliga jyckar! =)
Ifjol vann Drifwa hela fadderullan som valp och nu var hon nära igen! =) Domare var Annicka Eriksson och kritiken löd:

"En mycket tilltalande tik av utmärkt typ.
Vackert huvud och uttryck.
 Mycket god resning.
Välvinklad fram och bak.
Står och rör sig väl.
Bra päls.
Välpresenterad.
 Bra temperament!"

Än en gång härlig kritik på min underbara tjej!!! =) Roligt att det inte bara är jag och de mina som gillar henne. =)
Det var sju hundar i BI, fina sådana också så jag hade inga planer på att gå vidare. Domaren tyckte annat och det var även hon som skulle bedöma finalen! =) Drifwa blev slagen av en Irländsk Varghund.

Sofias Midas blev BIR, BIG-1 och BIS-4!!! GRATTIS! =)


När ska vi in i ringen matte!?


Uppdrag granskning!


Lite mys med Therese stod såklart på schemat! =)


Så var helgen avklarad... Fattas på bilden gör en BIG-1 rosett och en BIS-2 rosett! De skulle komma på posten... =)


Kommentarer
Postat av: Lena

GRATTIS!!! =)

2009-05-08 @ 00:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0