Hemma från Internationella-

och det gick ju över förväntan!!! =) Åkte dit med starka tvivel då mina vänners (och mina) efterforskningar hade visat att han gillade dragare. Tänkte att tvåan lär vara ett faktum. Men så hade jag tre av mina absoluta favoritmänniskor där som hejade! Gumman, Ingela och Pernilla!!! =) Var nog dem som hejade fram mig till en etta! =)
Döm om min förvåning, men jag fick ett CK också! =) Så in i bästa tik där hon placerade sig som nummer tre. Så från att ha tänkt att vi skulle hem med en tvåa så åkte vi glada i hågen med ett CK! =)

Så... Internationell utställning i Sundsvall.
Domare: Arvid Göransson.
Kritik: "Mycket bra huvud. Bruna ögon. Utmärkta öron. Bra hals och rygg. Utmärkt kors och svans. Kraftigt bröst. Bra vinklar fram och bak. Bra ben och tassar. Rör sig mycket bra."

Sen blev dagen bara bättre då Drifwa hade sin släkt där också!!!! Innan jag ens hunnit sätta mig frågade en kvinna Thera om vår hund var efter Carl Philip. Jajamensan!!! Hon hade också en avkomma efter honom!!! =) Så en halvsyster där och sen visade det sig att en annan hund från Drifwas kennel också var där! Hennes halvsyster på mammans sida!!! =) Tokroligt att se!
Kollade mailen nu och hade fått bilder av Carl Philip avkommans matte! =) TACK TACK, alltid lika roligt att få!!! =)


Drifwa och Carl Philips avkomma i samma klass!


Domaren spanar på Drifwa.


Tycker hon tar ut steget bättre nu sen jag börjat stretcha henne kontinuerligt. =)


Syster 1


Drifw vill ha köttbullen i min hand. =)


Bus med syster nummer 2! =)


Anglayzors Princesse Leia
 

Kommentarer
Postat av: Lina & Wilda

Grattis till er!!! Hade velat vara där och kika, var ju superlänge sen jag såg Drifwa live nu :)

Hoppas allt är bra med er!

2009-10-04 @ 18:17:58
URL: http://www.bachwi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0