MISS LI!!!

Fick ju se Miss Li på Priden, det var stort som fan då alla som känner mig vet hur GALEN jag kan bli i en artist. Miss Lis skivor går på repeat i bilen, bör tilläggas att det är oftast när jag åker själv eller har barnen med mig. Gums blir lite.... lätt less när jag spelat samma skiva i över ett års tid. ;)
Iallafall stod jag och Therese allra längst fram under konserten. Jag såg genast två till som tyckte hon var lika bra som jag tycker. Vi hade nog en tävling i vem som kunde hennes låtar BÄST och sjunga med HÖGST! =)

Fick in några perfekta bilder av Miss Li, men som ni vet, mobilen pajjade... Hoppas på att få låna minneskortsmojängen av fröken Bodin snart, så kommer alla bilder!!!

Iallafall, idag bjuder jag på en av hennes senaste låtar, den är helt underbar och tror nog Mioreklamen snott lite av musiken där, ni vet i reklamen då de hoppar genom rum och soffor...?



I met a boy,
I met a boy last night
when me and the girls were out
It was Peace and Love, a festival down town
in my home town and
it was music and it was people everywhere
when I saw him standing there
He was the cutest,
he was the cutest thing i had ever seen

I, I fell in love,
I fell in love last night
and I was dancing the whole way home
I fell in love,
I fell in love last night
and I was dancing the whole way home

You sat down by the table and you said; Helo
I said Helo, helo
I was blushing by your precense 'cuse you where so,
so damn beautiful
and you had long dark hair like in the 70th
and I said; I dig your style
and I got his number on a tiny little paper
and he said; Pelase call, please be a aprt of my life

I fell in love,
I fell in love last night
and I was dancing the whole way home

I fell in love,
I fell in love last night
and I was dancing the whole way home, home

I fell in love,
I fell in love last night
and I was dancing the whole way home (x4)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0