YAY! =D

Gissa, gissa, gissa vem JAG fick mail av igår...??? Nu är jag ett steg närmare döden!!!! ;)

Gissa!!!


GISSA DÅÅÅÅÅ!!!!! =D


Gissat nu??


Rätt svar är MISS LI!!!!!!!! =D

Tror ni jag höll på att avlida eller??? =) Jag hade skickat ett mail till henne via hennes hemsida www.missli.se där jag skrev hur otroligt glad jag blev av hennes musik. Att jag fann henne samma dag King somnade in, att jag var ledsen och behövde få skratta. Hittade henne och blev genuint glad!!! Så fick jag ett mail tillbaka där hon beklagade King, var glad att jag skrev samt att hon gillar samma vin mig.

IKVÄLL tisdag 20 oktober är Miss Li på P3 kl 21.20-23.00!!!

MISSA INTE!



Miss Li på Pride, sjungandes "Let her go"

Vill tipsa om denna länken med, in och gör det ni uppmanas! ;)
http://www.national.se/?menu_id=147&art_id=245
Trackback
RSS 2.0