Bröderna brothers!!!

Idag har Pirat åkt och det värker i hjärtat på mig!! Flocken saknar honom redan, Melwin och Noa är ledsna...
Tänk att alla raser behöver träffa sin ras för att leka på samma vis, de tänker lika på något sätt. När Safir träffar en annan afghan står de ju med tassarna emot varandra i luften och "dansar" medan schäfrar är mer för att brotta ner varandra. Goldens försöker vara coola, men ser mest bara klumpiga ut! =D Det har jag ju då insett nu på senare dar då jag har min Action-dog Drifwa!!! =) Både hon och Pajas är otroligt smidiga i sitt sätt att vara.
Men eftersom Pajas nu är en blandras har han ju inte hittat någon som leker precis som honom. Visst- han har många vänner som han älskar men ingen som är PRECIS som honom. Så att få umgås med Pirat betyder nog otroligt mycket för honom. De delar BIA-bädd på nätterna och dricker vatten samtidigt; tvättar varandras öron. Bär på samma leksaker när de är glada. Delar ALLT!

Idag kom min älskade granne Soffe över med sin kamera och knäppte kort på hundarna. Viktigast kände jag att det var att få på Pajas och Pirat- bröderna brothers!


Pirat och Pajas, är de inte varckra så säg?! =) Sååå lika men ändå så olika...

Tack Soffe!!!

Och Pirat, jag längtar redan hem dig!!!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Usch ja vad trist det kommer vara att köra drag utan honom :( Han flöt som bara in i vårat lilla gäng! Hoppas att han kommer på besök oftare!

2010-04-02 @ 18:43:28
URL: http://ilskas.blogg.se/
Postat av: Sofia & Co

Hejsan!

Kommer ni att åka SKK's utställning i Sundsvall i maj?

MVH Sofia & Co

2010-04-10 @ 18:24:05
URL: http://www.aslakkgardens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0