Här är hon pappa!!!

Med en av världens bästa låtar! =)


Kommentarer
Postat av: Mallan

Tja! Ja vilken underbar låt ;) Ja skulle varit skoj att göra tatering samtidigt igen...men kanske inte varit så bra med tanke på att du nu är höggravid! Ja vi MÅSTE ses snart igen! Puss och Kram på er alla

2010-12-01 @ 10:06:09
URL: http://ilskas.blogg.se/
Postat av: mia

Hejsan!

Har läst igenom din blogg från början till slut och har nu bara en sak att säga : Wow vilken hund människa!

Har en fråga till dig, de börjar bli lite akut!

Jag har en Engelsk springer spaniel på 4 år som vantrivs fruktansvärt.

Hon bor just nu hos sin fodervärd men det funkar inte alls, fick igår ett samtal där jag fick höra att min hund har gått upp minst 10 kg och får ingen som helst stimulans. Detta var en av anledningarna varför jag satt ut henne på foder! Jag hade inte tiden som krävdes.

Hon är en jätte mysig tjej som älskar att vara till lags och att jobba! Extremt lätt lärd och har ett enormt driv i sig. Hon är utställd med 2 cert!



Detta är verkligen en chansning men de börjar verkligen bli akut!

Vet du någon som kan vara intresserad av en över viktig understimulerad guld hund?



Med vänliga hälsningar

Mia med Frida

2010-12-02 @ 18:00:42
Postat av: Marre

Hej Mia! Ja nog tusan är jag en hundmänniska alltid! =) Tror ta mig tusan jag kunde säga "vovve" före "mamma". =)

Låter jättetråkigt med din hund verkligen, men jag tror jag vet en som skulle vilja ta hand om henne!!! =) Den tjejen söker nämligen efter en spaniel plus att hon är utställningsintresserad!!! =) Maila mig genom att trycka på mitt namn så kan du lämna telefonnummer och eventiell bild på henne.

2010-12-04 @ 10:15:03
URL: http://drifwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0