Mysdag i skogen!

Igår begav vi oss till Hörnsjön. Jag brukar ha Drifwa och Safir i sele och expander till njurbältet och Pajas lös. Idag ville mamma och pappa följa med så jag hade handlat lite grillgrejer! =) Pappa tog Pajas och jag hade de andra två tokarna.

Vi ville grilla nästan direkt då vi var hungriga. Favoritstället blev ledigt då vi kom och elden var redan påbörjad, sicket flyt! =)


Mamma något frusen, tur elden värmer!!! =)


Pappa frös han med, men mysigt var det!!! =)


Nån som INTE frös, det var Drifwa! Hon sjöng sig varm- operasångerska som hon är! =)


Pajas avnjöt ett ben då han inte spolade... ;)


Saffemannen skötte sig utmärkt! Han struntade fullkomligt i vad vi grillade och satt mest och tittade ut över sjön och njöt av utsikten. Han vet att han får smaka. Det vankades kyklingkorv! =)

Och vad han tittade på var:


Ganska vackert trots en grådisig dag! =) Och längst ner på bilden ser man faktiskt Hans Majestät sitta och dagdrömma sig bort. =)


V A C K E R T !


Naturen kan verkligen inta olika skepnader- här en tall som vill vara en bläckfisk! =)


Ösäker på VAD det var det grillade här, antingen korv eller Marshmallows. =) Hittade de godaste NÅNSIN nere på affären, COOPs egna! Rekommenderas varmt!!! =)


Ja, alltså... Det ser konstigare ut än vad det var!!! =D Det var rätt kallt ute och jag hade köpt med mig lussekatter. Det var en briljant idé att värma dem oanför grillen en stund, att de smakade eld kvittade! ;) Sen gick vi rundan och åkte hem! En mysig dag!!!
Trackback
RSS 2.0