Hittade en bra sida!

Där kan man bara dra i en knapp för att se vecka för vecka hur bebis växer!! =) Vecka 24 kommer levererat här:


Ganska stor bebis! =) 16 veckor kvar, SUCK! Går såååååååååååå långsamt men samtidigt såååå snabbt! =)

För er som inte vet hur huset ser ut inuti tänkte jag sitta och göra en liten ritning på Paint. =) Så är det enklare att förstå vilka väggar jag slitit ner, vilken dörr jag tagit upp samt vilka två väggar som SKA upp. =)
Jag bara längtar till lillgrabbens vägg är uppe, sätta väggar är väl det enda i renovering jag känner att jag inte ens vill ge mig in på... Men när den är uppe vill jag göra allt själv där. I vårt sovrum tar jag jättegärna emot hjälp då det är sååååå mycket att renovera i hela huset. Ser den här kända planschen framför mig av en kvinna med huckle på huvudet, en blå skjorta uppkavlad och hon visar musklerna och det står: WE CAN DO IT! =)

Nej, dags att rita! See you soon!
Trackback
RSS 2.0