Ja, vecka 23 som sagt!

Hej och hå, tiden går! =) Min mage växer och det känns underbart!!! Tyvärr skriver jag ju från min dator som är lite.... trasig. =( Men brorsan har sagt att jag kan köpa en skärm och trådlöst tangentbord så kanske den går att använda som en stationär, det får vi hoppas på! Men eftersom den varit/är paj så har jag inga bilder att lägga upp på magen... ELLER JO!!!!!! Kan ju hämta från Facebook!!! =) Ska strax gör det... =)

Jag mår fortfarande prima, enda jag känner av är foglossning. Lillpojken sparkar och har sig för fullt!!! =)

Nu ska jag hämta bilder! =)


Första ultraljudet, vecka 15+2 Profilbild, han tittar åt vänster. =)


Puss på moderkakan i vecka 18+2. =)


Hand och fot på samma bild! =)


Här ligger han på rygg, huvudet åt höger, handen ser ni tydligt, likaså lår och vad. =)

Magbilder kommer framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0